مبانی نظری اعتبار

مطالب دیگر:
📂پاورپوینت هواشناسی (۴۹ اسلاید قابل ویرایش)کامیز اسماعیلی📂پاورپوینت حسابداری ( درس حسابداری پیشرفته ۲ )(۳۱۵ اسلاید)(دكتر حمید مهدوی تبار)📂پاورپوینت درس حسابداری صنعتی ۱ (۳۰۳ اسلاید قابل ویرایش)دكتر حمید مهدوی تبار📂پاورپوینت درس حسابداری صنعتی ۲ (۲۹۶ اسلاید قابل ویرایش)دكتر حمید مهدوی تبار📂پاورپوینت حسابداری صنعتی (۲۷ اسلاید)(لادن اسحاقی)📂پاورپوینت در مورد کارآفرینی (تعاریف،نظریه ها،الگوها)(۱۶۵ اسلاید)مهندس علی شیرازی📂پاورپوینت جامعه شناسی ( جامعه شناسی کار و بیکاری )(۲۶ اسلاید قابل ویرایش)(نازنین عباسی)📂پاورپوینت اصول کسب و کار اینترنتی (۱۰۰ اسلاید آموزشی قابل ویرایش)دکتر مصطفی رضازاده📂پاورپوینت ادبیات ( کتاب کلیله و دمنه ۱ )(۱۶۵ اسلاید قابل ویرایش از کتابهای انتشارات پیام نور)📂پاورپوینت دامپزشکی ( بررسی مدفوع گاوهای شیرده جهت ارزیابی تغذیه آنان)(۳۵ اسلاید)(امیر ابراهیمی)📂پاورپوینت درس معانی و بیان ۲ (۱۵۹ اسلاید)(منبع:انتشارات دانشگاه پیام نور)📂کسب درآمد 8 الی 12 میلیون تومانی در ماه بعد از یک سال به کمک معجزه اینترنت (تضمینی و تست شده)📂فروش تلفنی الماسی (کاملترین دوره آموزش فروش تلفنی در ایران)📂پاورپوینت مدیریت مالی ۱ ( آموزش کامل درس مدیریت مالی ۱ پیام نور)(۲۷۶ اسلاید)(دکتر عباش ساووجی)📂پاورپوینت کتاب مقدمات مدیریت آموزشی پیام نور ( آموزش کامل درس مقدمات مدیریت آموزشی )(۲۵۴ اسلاید)(دکتر زهره سلطانی)📂پاورپوینت در مورد مدیریت اسناد و بایگانی (۳۵ اسلاید قابل ویرایش)(طاهره امینی)📂پاورپوینت مدیریت منابع انسانی (۴۶ اسلاید قابل ویرایش)(صادق ووکایی-محمد نصیری)📂پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی در زندگی روزمره (با جداول برنامه ریزی و مدیریت زمان )(۴۶ ص قابل ویرایش)(امین عظیمی)📂پاورپوینت فیزیک ( کاربرد فیزیک در پزشکی )(۵۱ص قابل ویرایش)(مهناز بشیری)📂پاورپوینت مدیریت ( روابط کار در سازمان )(۲۰ص قابل ویرایش)(منصور عبدالعلی زاده)
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان مبانی نظری اعتبار را مشاهده می نمایید.
مبانی نظری اعتبار,مبانی نظری,اعتبار
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

مبانی نظری اعتبار
دارای 44 صفحه با فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

اعتبار
2-3-1-2 متغیر اعتماد
پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور
2-4-2 پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
منابع فارسی :


اعتبار
اعتبار را به عنوان حدی که مصرف کننده اعتقاد دارد فروشنده خبرگي، درستکاری و قابليت اعتماد لازم برای انجام معامله را دارد، تعريف مي شود. اعتبار عامل مهمي در شکل گيری تصور مصرف کننده از محيط های آنلاين است . Al-Gahtani ; 2011: 52 ) ) اعتبار به عنوان قابل اعتماد بودن يك سيستم و همچنين قابليت لازم براي انتقال و انجام معاملات تعريف مي شود . ( (Erdem & Swait;2004 لورن و لين در سال 2005 نشان دادند كه عدم وجود اعتبار مناسب منبع ارائه كننده خدمات مالي ، باعث ترس كاربران از اين كه بدون آگاهي آنها پول و اطلاعات شخصي خود به شخص ثالثي انتقال پيدا كند، می شود . ( لورن و لین ؛ 2005 ) وانگ و همكارانش در سال 2003 اعتبار را به ميزاني كه استفاده كنندگان يك سيستم بدون هيچ گونه تهديدهاي امنيتي و شخصي درك مي كنند، تعريف مي كنند . (وانگ و همكارانش ؛ 2003 ) در حوزه بانكداري همراه، پژوهش هاي اخير اثبات نموده اند كه وجود اعتبار درك شده ارتباط معني داري با پذيرش مشتريان بانك ها دارد. به عبارتي عدم وجود اعتبار مناسب منبع عرضه كننده خدمت باعث كاهش احتمال پذيرش آن توسط مشتريان است . (Luarn and Lin ; 2005 ; Wang et al. ; 2006) كويينگ لويس و همكارانش در سال 2010 به اين نتيجه رسيدند كه اعتبار تاثير منفي و معني داري بر روي ريسك و در نهايت به طور غيرمستقيم بر قصد استفاده از بانكداري همراه تاثير دارد. (كويينگ لويس و همكاران؛2010 ) بدين معني كه هر چه اعتبار يك تكنولوژي جديد از جمله خدمات بانك داري همراه بالاتر باشد ريسك استفاده از آن كمتر خواهد شد و در نتيجه قصد و تمايل افراد براي استفاده از آن بيشتر مي شود.
بر اساس تحقیقات مکنايت و همکارانش اعتبار، منعکس کننده ی مفاهيم درستکاری ، قابليت اعتماد و بي عيب بودن است. اين تعريف (مکنايت و همکارانش ؛ 2002) به طور ضمني در برگيرنده اعتماد به بي عيب بودن رسانه ی مورد استفاده برای انجام معامله است . (اعتماد به زير ساخت ها) مفاهيم ارائه شده درخصوص اعتبار ، بيان کننده ی اين واقعيت اند که وقتي مصرف کننده مي خواهد راغبانه خود را در معرض آسيب های احتمالي فروشنده ی اينترنتي قرار دهد ، به خاطر عدم اطمينان محيطي موجود خصوصيات زيرساخت فناوری مربوط (وبسايت ها) را در نظر مي گيرد.
فروشندگان اينترنتي مي توانند با انجام کارهايي مثل تسهيل معاملات رمز شده ، نصب فاير وال ، استفاده از مکانيزم های مستندسازی و تضمين حفظ حريم شخصي افراد بر اعتبار زير ساخت های معامله تاثير بگذارند.بنابراين ، فروشندگان اينترنتي که هدفشان کاهش نگراني ها در خصوص زير ساخت ها و افزايش اعتماد به تجارت الکترونيک است مي توانند با انجام برخي فعاليت ها، عدم اطمينان محيطي را تا حد زيادی تحت تاثير قرار دهند .

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود