پاورپوينت تولید ناب

مطالب دیگر:
تحقیق تعهد سازمانيتحقيق فرار شاه از ایرانتحقيق يهوديان اصفهاننقشه ی مدل رقومی ارتفاعی شهرستان چابهارتحقيق یادی از انقلاب مشروطهتحقيق وقایع انقلاب اسلام «در یک نگاه کلی»تحقيق وضعيت حقوقي درياي خزرتحقيق نقش معلمان در پيروزى انقلاب اسلامى ايرانتحقيق نقش قائم مقام فراهاني در سياست داخلي و خارجي در عصر قاجاريهتحقيق نقش زنان در دفاعتحقيق مباني سازمان سياسي جمهوري اسلاميتحقيق ناگفته‌های نهضت ملی شدن صنعت نفتتحقيق ابعاد گفت و گوي ايالات متحده و جمهوري اسلامي در مورد عراقتحقيق كشور هلندتحقيق قيام 15 خردادتحقيق فرار شاه به روایت تصویرتحقيق عقب ماندگي ايرانيانتحقيق عدالت در دولتنقشه ی مدل رقومی ارتفاعی شهرستان ایرانشهرتحقيق صهيونيسم
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پاورپوينت تولید ناب را مشاهده می نمایید.
پاورپوينت تولید ناب
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

پاورپوینت تولید ناب
دارای 47 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

قسمتی ازمتن اسلایدها :
کارگاه آموزشی توليد ناب Lean production رئوس مطالب توليد دستی و انبوه; مزايا و معايب ظهور توليد ناب مشخصه های توليد ناب و مقايسه آن با توليد انبوه + رويکرد توليد ناب در تامين مواد و قطعات + رويکرد توليد ناب در ساخت محصول + رفتار با مشتری در توليد ناب + طراحی ناب تفکر ناب (Lean Thinking) بنگاه اقتصادی ناب (Lean Enterprise) مشخصه های توليد دستی 1 - توليد محصول طبق سفارش مشتری 2 - انعطاف زياد 3 - کارگران بسيار ماهر 4 - ابزار و ماشين آلات ساده اما چند کاره 5 - حجم پايين توليد 6 - قيمت بالای محصول 7 - تقسيم ناچيز در فعاليت ها 8 - Fitting مشخصه های توليد انبوه 1 – تعويض پذيری کارگر 2 – وجود نيروی غير مستقيم فراوان 3 – وجود محافظين ( بافر) برای مقابله با اختلال - کارگر اضافی - موجودی اضافی - فضای اضافی 4 – انعطاف کم 5 – ماشين الات وتجهيزات تک منظوره 6 – مشارکت ناچيز کارگر در بهبود فرآيندها مشخصه های توليد انبوه(ادامه) 7 – قيمت پايين محصول ( نسبت به توليد دستی ) 8 – تقسيم کار شديد در مهندسی - ارتباط کم بين آنها - ارتباط کم با بخش توليد و کارگاه 9 – زمان آموزش کوتاه ظهور توليد ناب توليد فقط 2685 خودرو در شرکت تويوتا تا سال 1950 ديدار تويودا از کارخانه فورد در بهار 1950 نتيجه گيری تويودا : عدم امکان نسخه برداری از توليد انبوه بدليل : 1 – کوچک بودن بازار داخلی 2 – نياز به انواع وسيله نقليه 3 – عدم امکان خريد گسترده آخرين تکنولوژی غرب 4 – وجود توليدکنندگان بزرگ خودرو در جهان موداهای هفت گانه 1 - توليد اضافی ( پيش از دريافت تقاضا) 2 - انتظار (برای گام بعدی فرآيند يا خرابی ماشين ) 3 - حمل و نقل (غيرضروری مواد) 4 - پردازش بيش از حد قطعات به خاطر طراحی ضعيف ابزار يا قطعه (Overprocessing) 5 - موجودی ها ) مواد اوليه ، نيمه ساخته ، محصول ، در راه ) 6 - حرکات غيرضروری کارکنان (برای ابزار يا قطعه يا ...) 7 - توليد قطعات معيوب سياستهاي اصلي توليد ناب 1 –

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود